هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
نوید، مدت هاست که در صدد راه اندازی تجارتی در زمینه دکوراسیون داخلی است. امکانات اولیه را نیز دارد ولی هر گاه به او می گویند چرا کارت را آغاز نمی کنی؟ می گوید: من یا کاری را شروع نمی کنم یا باید در بهترین و بی نقض ترین شکل انجام اش دهم.
او هر گاه که می خواهد کارش را استارت بزند، گوشه ای از آن را می بیند که هنوز کامل نیست: نه! هنوز اون طراحانی که می خوام در کنارم باشن، تکمیل نیستن… سایتی که طراحی کرده اند، چندان دلچسب نیست… هنوز ایده هایم برای ارائه طرح های مبتکرانه کامل نیست و … .
خواهر او، مینا، فارغ التحصیل ادبیات فارسی است و مدت هاست که می خواهد مجموعه داستان های کوتاهش را بنویسید. ولی هر بار که پشت مانیتور رایانه اش می نشیند، استرس وجودش را پر می کند که نکند داستان هایم خوب از آب در نیایند… و نمی نویسد.کمال گرا نباشید / کار خود را همین الان و با همین شرایط آغاز کنید
نوید و مینا ، هر دو درگیر کمال گرایی هستند. احتمالاً نوید هیچگاه کار و کسب خود را آغاز نخواهد کرد و مینا هم هرگز کتاب چاپ شده اش را به دست نخواهد گرفت. آنها منتظر روزی هستند که همه چیز در حد اعلای خود باشد و سپس کارشان را آغاز کنند.
اولین محصول از معروف ترین برندهای جهان
این فهرست که توسط سایت Bored Panda تهیه شده است، به عکس های اولین محصولات برخی از بزرگترین شرکت های دنیای تجارت نگاه می کند.
به گذشته برگردید به زمانی که آمازون به عنوان یک فروشگاه کتاب کسب و کار خود را راه اندازی کرده بود.
به پایین اسکرول کنید تا حقایق جالب این برندهای بزرگ را در زیر بررسی کنید و نظر خود را در نظرات به ما بگویید !